ShinobiSeken

Nowy świat shinobi


#1 2010-07-10 16:00:45

 Kijek

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-06-07
Posty: 25
Punktów :   
Chakra Points: 10000

Predyspozycje Wrodzone

Są to podstawowe predyspozycje jakimi dysponuje postać. Określają jej siłę, szybkość czy też kontrolowanie chakry przez co od nich zależna jest droga jaką podróżujemy. Określone specjalizacje czy też rangi technik wymagają odpowiednich punktów by się ich nauczyć. Czym jednak są te predyspozycje. Na naszym forum istnieje pięć podstawowych "ścieżek" wyboru.

Kontrola chakry -  Chcesz być mistrzem ninjutsu? A może pociąga cię ścieżka rozwoju jako medyka. Obie te rzeczy jak i wiele innych wymagają wysokiej kontroli chakry. Im wyższy poziom jej kontroli tym więcej specjalizacji jak i większy wybór technik otrzymuje postać. Również siła technik Ninjutsu, Ityojutsu czy Fuuinjutsu zależy od tej ścieżki rozwoju.

Siła Umysłu - Im wyższy współczynnik siły umysłu tym bardziej za pomocą technik Genjutsu możemy wpływać na innych (większe możliwości technik do nauki). Również im większy współczynnik tej "ścieżki" tym łatwiej nam jest się uwalniać z technik poprzez Kai ( z tych z których jest to możliwe)

Siła - Chcesz być silny niczym Gai-sensei? Ta ścieżka jest dla ciebie. Im wyższy współczynnik tej ścieżki tym trudniejsze techniki Taijutsu może opanować postać. Również gdy dwóch shinobich skrzyżuje miecze przewagę w walce bezpośredniej będzie miał ten z większym współczynnikiem.

Szybkość - Mówiąc najprościej mówi szybkości postaci. Im większy współczynnik tym łatwiej nam trafić przeciwnika. W walce przeciwnik z mniejszym współczynnikiem ma problemy z unikami. Jego reakcje i ruchy są wolniejsze. Również rozwiązuje to problem wszystkich PBF'ów dotyczący Uchiha. Co prawda sharingan pozwala im przewidzieć ruch rywala jednak nie zawsze idzie zdążyć zareagować. Im więcej od Uchihy dany przeciwnik posiada szybkości tym trudniej unikać mu nawet ataków które powinien przewidzieć.

Wytrzymałość - Jeśli marzy ci się odporność Naruto ta ścieżka jest dla ciebie. Im większy jej współczynnik tym postać odczuwa mniejszy dyskomfort walcząc z wbitym ciało kunaiem czy po otrzymaniu silnego ciosu. Ten współczynnik odpowiada za "wrażliwość" ciała postaci.

Swoistego rodzaju talenty mówiące o rozwoju postaci



Wymagania na Ninjutsu:
Podstawowe i E - 3 pkt Kontroli Chakry
Rangi D - 5 pkt Kontroli Chakry
Rangi C - 10 pkt Kontroli Chakry
Rangi B - 15 pkt Kontroli Chakry
Rangi A - 20 pkt Kontroli Chakry
Rangi S - 25 pkt Kontroli Chakry

Wymagania na Taijutsu:
Rangi D - 5 pkt Siły
Rangi C - 10 pkt Siły
Rangi B - 15 pkt Siły
Rangi A - 20 pkt Siły
Rangi S - 25 pkt Siły


Wymagania na Kenjutsu:
Rangi D - 5 pkt Siły
Rangi C - 10 pkt Siły
Rangi B - 15 pkt Siły
Rangi A - 20 pkt Siły
Rangi S - 25 pkt Siły

Wymagania na Genjutsu:
Rangi D - 5 pkt Siły Umysłu
Rangi C - 10 pkt Siły Umysłu
Rangi B - 15 pkt Siły Umysłu
Rangi A - 20 pkt Siły Umysłu
Rangi S - 25 pkt Siły Umysłu

Wymagania na Techniki Elementarne:
Rangi D - 5 pkt Kontroli Chakry
Rangi C - 10 pkt Kontroli Chakry
Rangi B - 15 pkt Kontroli Chakry
Rangi A - 20 pkt Kontroli Chakry
Rangi S - 25 pkt Kontroli Chakry

Wymagania na Fuuinjutsu:
Rangi D - 10 pkt Kontroli Chakry
Rangi C - 15 pkt Kontroli Chakry
Rangi B - 20 pkt Kontroli Chakry
Rangi A - 25 pkt Kontroli Chakry
Rangi S - 30 pkt Kontroli Chakry

Wymagania na Iryojutsu*:
Rangi D - 10 pkt Kontroli Chakry
Rangi C - 15 pkt Kontroli Chakry
Rangi B - 20 pkt Kontroli Chakry
Rangi A - 25 pkt Kontroli Chakry
Rangi S - 30 pkt Kontroli Chakry

*Wymaga posiadania specjalizacji

Tutorial


Za każdy zdobyty poziom chakry postać dostaje 10 pkt do rozdania. Na początku jako Student Akademii posiadając poziom E zaczynamy rozdając pierwsze 10 punktów.
Uzyskując poziom chakry D, C, B, A i S za każdy dostajemy 10 punktów.
Łącznie daje to 60 pkt do rozdysponowania na naszą postać. Ważne! Wartość maksymalna to 30 pkt.

Spoiler:

Przykład:
Mając poziom S:

Kontrola chakry: 25
Siła Umysłu: 10
Siła: 10
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 5

Co za tym idzie nasza postać może uczyć się:
Ninjutsu - do S
Taijutsu - do C
Genjutsu - do C
Kenjutsu - do C
Elementarne - do S
Fuuin - do A
Iryo - A (jeśli posiada specjalizacje)

Jest za to średnio szybka i boleśnie odczuwa każdy otrzymany atak.

To taki wstęp, Jeszcze pojawi się tu Kinjutsu. Nazwy ścieżek zmienię później na te z naszego forum, powiedzcie co o tym myślicie zamiast talentów.

Ostatnio edytowany przez Kijek (2010-07-11 10:48:47)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.legenda-shinobi.pun.pl www.wtiich.pun.pl www.cinemacity.pun.pl www.turniejefifa.pun.pl www.wrogowiehordy.pun.pl