Nowy świat shinobi
Punkty Chakry
Pierwsze i w zasadzie najważniejsze mówią o ilości chakry posiadanej przez shinobi. Chakra jest bowiem podstawą do wykonywania wszelkich technik począwszy od Ninjutsu przez Genjutsu na Fuuinjutsu i reszcie kończąc. Mówiąc krócej bez chakry shinobi nie jest w stanie walczyć w pełni, a jej całkowity brak kończy się śmiercią.
Na naszym forum również dzięki ilości chakry postać się rozwija, a co za tym idzie im ma jej więcej tym bardziej skomplikowane techniki stają przed nią otworem. Chcąc uzyskać zgodność z mangą stawiamy na to iż ranga shinobi jest tylko tytułem zaś o tym jak efektywnie może walczyć i jak silna jest postać mówi tylko jej rozwój. Również Genin który nigdy nie ukończył Chunin Examu ma u nas szansę używać technik poziomu S. Podoba wam się to rozwiązanie? Mam nadzieję że tak. Przejdźmy jednak do faktycznego stanu rzeczy czyli jak to wygląda.
Poziom E (Niewielkie zasoby chakry)- do 200 Punktów Chakry
Poziom D (Małe zasoby chakry)- od 201 do 1500 Punktów Chakry
Poziom C (Normalne zasoby chakry)- od 1501 do 3000 Punktów Chakry
Poziom B (Duże zasoby chakry)- od 3001 do 5000 Punktów Chakry
Poziom A (Bardzo duże zasoby chakry) - od 5001 do 10000 Punktów Chakry
Poziom S (Gigantyczne zasoby chakry) - powyżej 10000 Punktów Chakry
Mówiąc prościej osiągając odpowiedni poziom Punktów Chakry odblokowują się nowe możliwości dla postaci w postaci nowych technik. To jest chyba zrozumiałe.
Punkty Nauki
Są to punkty otrzymywane przez postać za każde jej misje, walki, eventy. Mówiąc prościej: podobnie jak z chakrą, kiedy postać pracuje, walczy i ogólnie rozwija się staje się coraz silniejsza i lepiej wyszkolona. Punkty Nauki istnieją tylko po to by gra nie była zwykłym wklepywaniem treningu i cześć, tylko by poniekąd powiedzieć zmusić graczy do wysiłku. Im ktoś ciężej będzie pracował i bardziej się starał, tym szybciej jego postać będzie miała większą ilość technik. Kluczowe znaczenie ma tutaj również wybór drogi. Jest to swojego rodzaju ograniczenie które powoduje że już na starcie gracz musi podjąć decyzję którą ścieżkę shinobi rozwijać. By rozwinąć wszystkie potrzeba bowiem sporo czasu i pracy. No to tyle na wstępie. Zdobywanie punktów jest opisane w innym temacie tutaj pojawi się tylko ich wartość czyli jaką technikę za ile punktów można kupić.
Technika rangi E - 1 Punkt Nauki
Technika rangi D - 3 Punkty Nauki
Technika rangi C - 6 Punktów Nauki
Technika rangi B - 9 Punktów Nauki
Technika rangi A - 12 Punktów Nauki
Technika Rangi S - 15 Punktów Nauki
To chyba wszystko co musicie wiedzieć o zdobywaniu technik poza zarobkami które są podane w kolejnym temacie.
Offline